Nagyon gyakran fordul elő, hogy valaki egy szolgáltatás díját duplán utalja el.
Ez legtöbbször cégeknél fordul elő, valószínű azért mert a cég pénzügyeit többen kezelik, és egyszer elutalja az összeget a cégtulajdonos, majd a pénzügyes kolléga is.
De az is gyakori, hogy egyszerűen figyelmetlenek és nem veszik észre a kiállított áfás számlán a “Pénzügyi teljesítést nem igényel” feliratot, és a kiállított áfás számla értékét is elutalják, noha ezt díjbekérő formájában már teljesítve lett.
Pedig igyekeztünk, hogy ez azért elég feltűnő legyen.
Az ügyfelek ilyenkor rendszerint azt kérik, hogy a túlfizetést utaljuk nekik vissza.
Most itt jöjjön egy kis magyarázat:
A visszautalással nem is lenne semmi gond, ha a Bank nem számolna fel minden utalásért költséget.
Jelenleg nekünk minden egyes utalásnál a minimum összeg amit a Bank felszámol 1032 Ft
Ha havonta 1-2 db ilyen kérés érkezne, nem problémáznánk ezen, mert valahogy kigazdálkodnánk az 1000-2100 Ft körüli összeget.
Sajnos azonban a helyzet ennél sokkal rosszabb, mert hetente 3-4 ilyen dupla utalás is befut hozzánk.
Ha valaki kiszámolja, hogy ezeknek a téves utalásoknak a visszautalására éves szinten mennyi pénzt von le a bank megkapja, hogy valahol: 150.000 – 220.000 Ft közötti összegről van szó.
Azért ekkora összegnél, az ember már elgondolkozik, hogy miért mi vállaljuk ezt a tetemes költséget mások figyelmetlensége miatt?
Ezért ilyen esetben amikor az ügyfél figyelmetlensége miatt túlfizetés keletkezik, három lehetőséget tudunk felkínálni.
1:
Az összeget visszautaljuk a számlaszámukra, de ebben az estben a bank által felszámított költséget levonjuk az összegből.
(A feltüntetett 1032 Ft csak irányadó összeg, az összeg változhat az aktuális Banki díjszabásoknak megfelelően. (Az adat legutóbb frissítve: 2024.06-hónapban)
2:
Az összeg jóváírásra kerül a webdigital.hu oldalon egy belső számlára, ami bármikor levásárolható új szolgáltatásra. (lásd lentebb)
Ez az összeg a webdigital.hu oldalon tetején jól látható módon megjelenik, és bármikor részben vagy egészben, beszámíttatható, egy szolgáltatás vásárlásába, vagy meglévő szolgáltatás megújításába.
Az áfás számla az összeg jóváírásakor, automatikusan kiállításra kerül.
3:
A harmadik lehetőség, majdnem ugyanez, annyi különbséggel, hogy az ügyfél jelzi, hogy az összegből újítsuk meg xy domain nevet, vagy a webtárhelyet + 1 évvel.
Így az összeg rögtön levásárlásra kerül, és ezzel együtt egy egy új Áfás számlát állít ki a rendszerünk.
Azt, hogy a feltüntettet három lehetőség közül, melyiket választják, ügyfeleinkre bízzuk.
Kérjük jelezzék választásukat.
Továbbá, ha túlfizetésük volt, kérjük jelezzék kollégáinknak azt, hogy melyik díjbekérő összegét utalták el duplán, és azt is hogy az utalások mikor történtek.
Ezeket az adatokat kollégáink a banki kivonatokban mindig leellenőrzik.
Hogyan lehet a Kreditegyenleget levásárolni?
A dolog nagyon egyszerű!
1. lépés:
Jelentkezzen be a következő oldalon: https://webdigital.hu/clientarea.php
Felhasználónév: Az ön emailcíme, amire az értesítéseket kapta.
Jelszó: Amit a regisztrációnál megadott.
(Amennyiben ön régi ügyfelünk (nem cPaneles felületet használ), előfordulhat, hogy kollégáink regisztrálták be az adatait az új rendszerbe, ilyenkor az első bejelentkezése alkalmával használja az elfelejtett jelszó menüpontot. Ezzel tud magának jelszót készíteni.)
Bejelentkezéskor az oldal tetején láthatja, hogy belső számláján mekkora a felhasználható keret.
2. lépés:
Kattintson a számlázás menüpontra.
Itt válasza ki azt a díjbekérőt, amire az összeget fel szeretné használni, kattintson a Kifizetetlen feliratra.
3. lépés:
A díjbekérőnek egy elektronikus formája jelenik meg.
A díjbekérő közepén a rendszer felajánlja a Kreditegyenlegből történő kiegyenlítést.
Amennyiben a kreditegyenleg teljes mértékben fedezi a díjbekérő összegét, a szolgáltatás megrendelése , és az áfás számla kiállítása is rögtön megtörténik.
Amennyiben a kreditegyenleg, nem fedezi teljes mértékben a díjbekérő összegét, a rendszer a fennmaradó összeg beérkezésekkor teljesíti a megrendelést, és az áfás számla kiállítását.