Levélküldés felfüggesztve: “Domain has exceeded the maximum defers and failures per hour…”

A levélszemét (SPAM) megállítása érdekében rendszerünk folyamatosan monitorozza a kiküldött és visszapattant levelek arányát.
Ha rendszerünk észleli, hogy a fiókból küldött e-mailek legalább 20% -a hibás (azaz visszapattan) , a rendszer megakadályozza, hogy a fiók további e-maileket küldjön a következő órában.


Amennyiben ilyen történik, erről, rögtön emailban értesítést kap (angolul)

This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

Ezt az üzenetet automatikusan postai kézbesítési szoftverrel hozták létre. A küldött üzenetet nem lehet egy vagy több címzettnek kézbesíteni. Ez állandó hiba. A következő cím (ek) nem sikerült:

user@domainname.com

Domain domain-domain.com has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (35%)) allowed. Message discarded.

A domain-domain.com domainje meghaladta az óránkénti maximális meghibásodásokat és hibákat (5/5 (35%)). Az üzenet elvetve.


(az 5/5 nem azt jelenti, hogy 5 db hibás emailt küldhet, hanem azt, hogy a százalékok figyelése csak 5db hibás levél után kezdődik)

Ha ilyen levelet kap, akkor általában a következő körülmények állnak fenn:

  1. Tömeges e-maileket küld, és a levelezési listák némelyike ​​megszűnt, vagy eleve nem létező cím volt.
  2. Weboldalát, vagy email fiókját feltörték, és rosszindulatú felhasználók spam küldésére használják.

Mit kell tennie, hogy megakadályozza / javítsa ezt?

Ha tömeges e-maileket küld

Ha tömeges e-maileket küld, és ez megtörtént, valószínűleg azt jelenti, hogy sok előfizetője már nem használja a feliratkozott e-mail címeket.
De gyakori, hogy az ügyfelek olcsó pénzért vásárolnak “megbízható” címlistákat, amiről küldés közben derül ki, hogy a címek 70%-a használhatatlan.
Ebben az esetben le kell állítania a hírlevelek küldését és meg kell tisztítania a levelezőlistáját.
A jobb hírlevélküllő rendszerek képesek a visszapattant leveleket feldolgozni. (külön emailfiókba érkező visszapattant feladókat automatán törlik a címlistából)
A cPanel-en belül van egy E-mail nyomkövetés nevű eszköz, amely segít a levelezőlista tisztításában, ez körülményes és lassú kézi munkát igényel.


Jelentkezzen be a cPanel-be

  1. Kattintson az E-mail nyomkövetés ikonra
  2. Hagyja üresen a Címzett e-mail mezőt, és kattintson a [Jelentés futtatása] gombra
  3. Megjelenik a fiókjából küldött összes e-mail információ. Használja a megadott információkat annak meghatározására, hogy mely e-mail címeket kell leállítania az e-mailek küldésére, és távolítsa el azokat a levelezőlistáiból

Fontos azzal is tisztában lennie, hogy a hírlevélküldésre szigorú szabályok vonatkoznak! Amennyiben nem tartja be ezeket a szabályokat a NMHH. komoly, több százezres bírsággal jutalmazhatja a kéretlen levélküldést (SPAM)!
A legfontosabb szabályokat ide kattintva olvashatja el.

Ha nem küld tömeges e-maileket:

Ha nem küld ki tömeges e-maileket, de értesítést kapott, hogy a sikertelen levelek száma elérte a maximális mennyiséget, a következő lehetőségek állhatnak a háttérben.

1: Weboldalára robotok regisztrálnak tömegesen, nem létező email címekkel. Sok esetben az sem segít ha a weboldalról eltávolítjuk a regisztrációs gombot, mivel a robotok, nem a gombot nyomják meg hanem a regisztrációs felület URL címét nyitják meg! Legeredményesebben egy Chaptcha mező beépítésével tud ellenük védekezni.


2: Email fiókját feltörték. Mivel a rendszer megköveteli, hogy megfelelően biztonságos jelszót használjon, valamint rendszerünk az összes jelszó-feltörésre irányuló próbálkozást kitilt, szinte 0% az esély arra, hogy a közvetlenül a fiókját törték fel.
A leggyakoribb eset, amikor az otthoni gépünkre akarva vagy akaratlanul, olyan alkalmazás települ, ami az email fiók jelszavát kilopja. Ha ilyenre gyanakszik tegye a következő lépéseket: 1 Telepítsen jó vírusirtót a gépére, Telepítsen malware írtó-t a gépére. Futtasson teljes ellenőrzést a gépén! Csak miután biztonságosnak ítéli a gépet, változtassa meg email fiókja jelszavát.

3: Weboldalát feltörték. Sajnos viszonylag gyakori eset, mivel sokan a weboldal elkészülte után, hátradőlnek, és többet nem is foglalkoznak a weboldalukkal. Pedig a legtöbb CMS rendszerhez, havonta adnak ki biztonsági javításokat, amik a nevéből adódóan, biztonsági rések javítására készítenek a programozok. Amennyiben valaki nem telepíti ezeket rendszeresen, könnyen a hackerek áldozatává válik, akik robot programokkal naponta több ezer weboldalon kutatnak biztonsági hibák után.
Ha erre gyanakszik, érdemes ügyfél-szolgálatunk segítségét kérnie. Mi megpróbáljuk kideríteni, hogy tényleg feltörés történt e, és ha igen mikor. Amennyiben nem túl régen történt, legjobb megoldás, a feltörés elötti mentésből visszaállítani a teljes oldalt, majd ezután rögtön frissíteni kell a programot!
Gyakori eset, az is, hogy spórolás miatt, a weboldalhoz nem a legális vásárlást választja valaki, hanem valami warez forrásból, pl: torrent szerez be pár kiegészítést. Sajnos ezek a kiegészítések, sok esetben el vannak látva úgynevezett hátsó ajtóval, amin keresztül a hacker, gond nélkül elérheti a tárhelyét. Ezeket megtalálni nagyon nehéz, hiszen elég bármelyik fájl végéhez odaírni pár sort.

Ha a probléma továbbra is fennáll, javasoljuk, hogy olvassa el az alábbi támogatási cikkeket, amelyek a hackelt weboldalakra vonatkoznak, majd lépjen kapcsolatba velünk, ha további segítségre van szüksége.