Hogy tudom megváltoztatni a számlázási adataimat?

Bizonyos adatokat bármikor tudsz módosítani a fő fiókodon, (Város, utca, házszám, emailcím és telefonszám)
További adatokat két ok miatt nem tudsz módosítani.
1: Mi ugye veled szerződtünk, és ha át lehetne írni bármikor az adatokat, akkor vicces kedvű emberek, vicces dolgokat irkálnának be.2: Attól, hogy átírnád az adataidat, bizonyos dolgok akkor sem változnának, mert vannak olyan műszaki megoldások, pl. domain regisztráció, amik más számodra láthatatlan azonosítókon keresztül történnek.
Ha a fő fiókadataidat kellene lecserélnünk, akkor ezeket az azonosító számokat kézzel kell módosítanunk.

De mindezektől függetlenül lehetőséged van, új számlázási adatokat beállítani.

Ehhez, jelentkezz be a fiókodba.
A jobb felső sarokban kattints a nevedre.
A legördülő listából válaszd ki a Kapcsolattartók/ Al-számlák menüpontot.
Add meg az adatokat amire a számlát szeretnéd kérni. (ügyelj a pontosságra!)

Ezután, lépj be a (Fő) Fiókadatok szerkesztése menüpontba.
Keresd meg az Alapértelmezett számlázási cím mezőt.
állítsd be azt az al fiókot amire a szeretnéd hogy a számlázás történjen. 


Innentől minden új számla erre a címre kerül kiállításra!

Ha van kifizetetten díjbekérőd, akkor az azon szereplő adatok is automatikusan lecserélődnek az új számlázási címre.
Ha szükséged van a díjbekérőre, a számlázás oldalon le tudod tölteni az új adatokkal.

Ez a beállítás csak a számlázásra vonatkozik, a domain regisztrációk, továbbra is a Fő fiókadatok adataival fognak megtörténni.