Tárhely és domain regisztráció verhetetlen áron!
    

Letöltés

Áttérés faktoros azonosításra:

 Ahhoz, hogy a domain név elektronikussan legyen kezelhető   át kell térni faktoros (elektronikus (e-mail)) azonosításra.
A faktorizált domain neveknél egy AUTH kód segítségével lehet regisztrátort vagy tulajdonost váltani. 
A folyamatokról itt olvashat bővebben.

Jelenleg a regisztrátorváltás és azzal egybekötött tulajdonosváltás dokumentum alapján is lehetséges. (lásd lentebb)

  • Nyilatkozat minta áttéréshez okirat alapú domain nyilvántartásról egyfaktoros megerősítő eljárás alapú nyilvántartásra természetes személy és egyéni vállalkozó domain használók számára
  • Nyilatkozat minta áttéréshez okirat alapú domain nyilvántartásról egyfaktoros megerősítő eljárás alapú nyilvántartásra jogi személy domain használók számára
 
 

Figyelem!

Az alábbi dokumentum 2025.05.20-tól az alábbi dokumentumok újra használhatók de CSAK átregisztrációhoz, illetve átregisztrációval egybekötött tulajdonosváltáshoz!
De csak abban az esetben, amennyiben a domain név, még nem lett faktorizálva (azaz elektronikus AUTH kódos-ra váltva)

A megrendelőlap mellé csatolni kell
a fenti “Áttérés faktoros azonosításra” dokumentumot is, mivel 2025-től minden módosított domain nevet kötelező elektronikus ügyintézésüvé alakítani. 

Amennyiben korábban már elektronikus nyilvántartású lett a domain név (faktorizálva lett) akkor a regisztrátorváltás és a tulajdonosváltás is csak AUTH kód birtokában lehetséges. (AUTH kód az aktuális regisztrátortól kérhető, illetve legtöbb helyen az ügyfélkapúból lehet kikérni.)

Új domain név megrendelése az ügyfélkapúba belépve, a domain név megrendelése menüpontban lehetséges.

A .HU rendszer áttál az elektronikus azonosításra!
A folyamatokról itt olvashat bővebben. https://webdigital.hu/hu-regisztracios-folyamatok/

Domain név megrendelő lap (át-regisztrációhoz és tulajdonos váltáshoz is)


Figyelem!

A megrendelőlap mellé csatolni kell a fenti “Áttérés faktoros azonosításra” dokumentumot is, mivel 2025-től minden módosított domain nevet kötelező elektronikus ügyintézésüvé alakítani. 

Az új domain nevek megrendelése már elektronikus formában történik, amit az oldal tetején található ügyfélkapuból tudnak indítani (hasonlóan mint egy webáruházas rendelés)

Erre a dokumentumra tulajdonos váltás, vagy regisztrátor váltás (átregisztráció) esetén van szükség. (amennyiben a domain név korábban még nem lett faktorizálva)

A Domain név megrendelő lap egy megbízási szerződés, amiben a domain név (meglévő vagy új) igénylője, megbízza cégünket a domain név kezelésével , fenntartásával.
A dokumentum feltöltésre kerül a hivatalos regisztrációs rendszerbe, és a hivatalos nyilvántartó (ISZT) ez alapján adja a kezelésünkbe a domain nevet. 

Tulajdonos váltásnál, az új tulajdonosnak kell kitöltenie, a megrendelő lapot.

Csatolandó dokumentumok: Cégek esetében egy aláírási minta másolat kell.
Intézmények, egyesületek, stb. esetében valamilyen igazolás, hogy aki aláírta a dokumentumokat, jogosult a szerverezet nevében eljárni.

A dokumentumokat, elektronikusan elég elküldeni részünkre. (szkennelve, vagy akár fotózva is megfelel)

Fontos!
Lehetőleg géppel töltse ki. (sajnos nem mindenkinek az írását tudjuk kiolvasni)
Igazi aláírás legyen a lapon! (odamásolt aláírásokat egyből kiszúrják! És nem fogadják el!)
Minden mező legyen kitöltve!
A domain név nél a végződést is fel kell tüntetni. (.hu)
Magánszemély csak személyi igazolvány számot adjon meg! (esetleg útlevél számot)
Magánszemélynek NINCS adószáma! Az adókártyán található szám nem adószám, hanem adóazonosító jel!
Egyéni vállalkozók, és cégek: csak adószámot adhatnak meg!
A dátum nem lehet régebbi mint 30 nap.

Személyes dokumentumokat: személyi igazolvány, jogosítvány másolatokat ne küldjenek! (nem fogadhatunk el ilyeneket, és a hivatalos rendszerbe sem tudjuk feltölteni)

A beküldött dokumentumokat, nem a Regisztrátor (azaz nem mi), hanem az Internet Szolgáltatók Tanácsa bírálja el!
Ha a dokumentumok nem megfelelően lettek kitöltve, nem fogadják el!

Letöltés:     https://webdigital.hu/download/webdigital_domain_uj.rtf

Lemondó nyilatkozat (tulajdonos váltáshoz)

Tulajdonos váltásánál kitöltendő dokumentum.

Fontos!
Csatolandó dokumentumok: Cégek esetében egy aláírási minta másolat kell!
Intézmények, egyesületek, stb. esetében valamilyen igazolás, hogy aki aláírta a dokumentumokat, jogosult a szerverezet nevében eljárni.
A cégek szervezetek ezzel igazolják, hogy aki a dokumentumot aláírta az jogosult a cég ügyeiben eljárni. 
Ezt minden esetben kéri az ISZT!

A dokumentumokat, elektronikusan elég elküldeni részünkre. (szkennelve, vagy akár fotózva is megfelel)
Továbbá szükség van az új tulaj részéről a megrendelőlapra.  (Az új tulajdonos ezzel bíz meg bennünket a domain név további kezelésével)

Fontos!
Lehetőleg géppel töltse ki. (sajnos nem mindenkinek az írását tudjuk kiolvasni)
Igazi aláírás legyen a lapon! (odamásolt aláírásokat egyből kiszúrják! És nem fogadják el!)
Minden mező legyen kitöltve!
A domain név nél a végződést is fel kell tüntetni. (.hu, vagy másodlagos közdomain  pl.: bolt.hu, co.hu, info.hu, stb..)
A dátum nem lehet régebbi mint 30 nap.

Megjegyzés: Más egyéb dokumentumokra nincs szükségünk, nem tudunk mit kezdeni az adásvételi szerződésekkel. (a domain nevek re csak használati jog van, amiről hivatalosan csak lemondani lehet)
Személyes dokumentumokat: személyi igazolvány, jogosítvány másolatokat ne küldjenek! (nem fogadhatunk el ilyeneket, és a hivatalos rendszerbe sem tudjuk feltölteni)

A kérelmeket nem a regisztrátorok, hanem a hivatalos nyilvántartó az Internet Szolgáltatók Tanácsa (ISZT) bírálja el.
Mivel a domain nevek sok esetben akár milliós értéket is képviselhetnek, ezért  ezeket a dokumentumokat az ISZT nagyon szigoruan ellenőrzi, a legkisebb eltérés miatt is visszadobja hiánypótlásra.
Kérjük, hogy ha nem akarnak felesleges köröket futni, akkor ügyeljenek a kitöltésre, és a csatolandó dokumentumok meglétére is. Köszönjük!

Letöltés:     https://webdigital.hu/download/domain_lemondo_nyilatkozat.rtf

Meghatalmazás domain név regisztrációhoz

Az elhunyt domain használó rendelkezhet hagyatéki végzéssel a domain névvel kapcsolatban. Ez esetben az alapján szerint kell a jövőbeli domain használót megadni. Ő, mint örökös adhatja át a későbbiekben esetleg másnak.

 

Amennyiben ezt nem tette meg, vagy még nem zárult le a hagyatéki eljárás (és ismert, hogy nem része a hagyatéknak a domain név használati joga), akkor a törvényes örökösök közül bárki igényelheti a domain nevet – a többi örökös hozzájárulásával. Egy örökös esetén természetesen csak ő nyilatkozik a domain név átvételéről.

 

A domain név használatának átvételéhet szükséges iratok:

  • igénylőlap
  • hagyatéki végzés, vagy domain használati jog öröklési nyilatkozat az örököstől (aláírva, tanúkkal hitelesítve vagy hitelesített e-aláírás, pl. AVDH [lásd következő részben: Hogyan készítsek egyszerűen teljes bizonyító erejű magánokiratot])