Kapcsolattartás / Támogatási jegy / Segítségkérés

Kapcsolattartásra elsősorban az ügyfélkapu támogatási jegy nyitása opciót javasoljuk.
Ha ezen keresztül küld üzenetet, nem fordulhat elő, hogy a levele a spam mappába érkezik, és a választ is mindig meg fogja találni.
Természetesen az emailban küldött üzenetekre is válaszolunk.

Fontos!
Ha hibával kapcsolatban szeretne bejelentést tenni, a lehető legrészletesebben írja le a jelenséget, lehetőleg küldje el a hibaüzenetet.
1: Melyik weboldalon van a hiba.
2: A weboldalon belül hol van a hiba.
3: Ha van hibaüzenet, azt is küldje el.

Mikor küldjön üzenetet és mikor ne:

Erre azt tudom válaszolni, hogy ha problémája van, akkor minden esetben írjon üzenetet az ügyfél-szolgálatunknak.
Valószínű, hamarabb tudunk segíteni, mint egy fórumon. 
Mi minden esetben megpróbálunk segíteni, de persze vannak olyan esetek amikor mi sem tudunk segíteni.

Amennyiben a szerver beállításával kapcsolatos a probléma, akkor mindent megteszünk a hiba elhárításáért. 
Sok esetben elég csak, a php.ini ben egy értéket megemelni, vagy esetleg egy funkciót engedélyezni, vagy éppen letiltani, esetleg PHP verziót váltani.
Ezt a legtöbb esetben az ügyfél magának is be tudná állítani, de tisztában vagyunk vele, hogy a legtöbb ügyfelünk nem informatikus, ezért, ha nem boldogul beállítjuk mi.
Sok esetben csak egy leírást küldünk, ami alapján az ügyfél saját maga is el tudja hárítani a hibát.

Sok esetben viszont olyan hibák keletkeznek egy weboldalban, amit mi sem tudunk orvosolni.
Ilyen hibát sok minden okozhat.
például: 
bizonyos bővítmények összeakadnak (rendszerint akkor fordul elő, ha több biztonsági plugint is telepit az ügyfél a weboldalra, és ezek egymás működésébe bezavarnak)
Frissítés közben keletkező hibák.
Hibás alkalmazás telepítése.
vírussal fertőzött alkalmazás telepítése. (ha warez oldalakról beszerzett bővítményt telepítünk, ne csodálkozzunk, ha pár hét, vagy hónap múlva feltörik az oldalt)
Stb........

Ezekben az esetekben, sajnos nem biztos hogy tudunk segíteni, egyfelől nem feltétlen ismerjük az adott weboldalt, annak a működését, felépítését.
Egy programon belül keletkezett hiba elhárítása, akár több órai munka is lehet, erre pedig nincs kapacitásunk, még plusz díjazás ellenében sem tudjuk vállalni az ilyen munkákat. 
Ezekben a helyzetekben, a mentésből való visszaállítással tudunk segíteni.

Van még egy eset amivel viszonylag gyakran megtalálnak az ügyfelek:
Ez pedig, a programok beállításával kapcsolatos kérdések:
Például: Prestashopot használok, hogy lehetne beállítani az oldalt, úgy, hogy egyszerre forintban és euróban is kijelezze az árakat?
vagy Wordpress-ben hogy tudom megoldani, hogy a menü a jobb oldalon jelenjen meg, de úgy hogy ..........

Sajnos a legtöbb ilyen kérdésre nem tudunk válaszolni, alapszinten mi is ismerjük a népszerűbb CMS rendszereket, de ez nem azt jelenti, hogy ismerjük minden rejtett beállítási lehetőségüket.
Ezekre a kérdésekre, leghamarabb a CMS készítőtől, illetve azok weboldalán működő fórumban kaphat segítséget.
De a legtöbb CMS rendszernek van magyar nyelvű facebook csoportja is.

  • 0 A felhasználók hasznosnak találták ezt
Hasznosnak találta ezt a választ?

Kapcsolódó cikkek

Mi az az Inode limit?

Az INODES tulajdonképpen a szerveren tárolt fájlok limitje, ennyi lehet maximum a szerveren.(soft...

Hány ügyfél kerül egy szerverre?

Ha nem is túl gyakran, de meg szokták ezt is kérdezni. Példaként az egyik hazai szolgáltatót...

IP kamera rögzítésére használható e a tárhely

A tárhelyet szigorúan tilos, IP kamerák, biztonsági felvételeinek tárolására használni!Indoklás:...

A weboldalam a Google keresővel és a többi keresővel is megtalálják?

A nagyobb keresők automatikusan beindexelik az oldalakat, amelyek a mi tárhelyeinken vannak, így...

Miben más ez a tárhely mint a legtöbb átlagos tárhely? Mitől jobb?

Mielőtt belefognánk a felsorolásba, szögezzük le, hogy olyan szolgáltatás illetve szolgáltató,...