A levél hibaüzenettel jött vissza. Mi lehet a gond?

 

A visszapattanó e-mailben mindig benne van a küldés sikertelenségének az oka.
Ezt a levél végén keressük. "I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered..." HIBA OKA
 
A hibaüzenet szövege minimálisan különbözhet az itt leírtaktól.
 
 
E-mail fiók nem létezik:
<email@cím>: The email account that you tried to reach does not exist.
<email@cím>: Recipient address rejected: User unknown
 
Címzett e-mail cím domain neve nem létezik:
<xy@valami.axelero.net>: unable to look up host valami.axelero.net: Name or service not known
<xy@domainnev.hu>: unable to look up host domainnev.hu: Name or service not known
 
 
Postafiók megtelt:
<email@cím>: temporary failure. Command output: maildrop: maildir over quota.
 
 
Van több ingyenes levelező rendszer (freemail, indamail, stb..) Ezek egy adott időegység alatt csak X mennyiségű levelet fogad egy szervertől, a többit "Command rejected"-el visszadobja.
Sajnos ezzel nem lehet mit kezdeni, pár perc múlva meg kell próbálni újraküldeni a levelet.
  • 0 A felhasználók hasznosnak találták ezt
Hasznosnak találta ezt a választ?

Kapcsolódó cikkek

Mi az a catch-all?

A catch-all, más néven gyűjtőcím arra szolgál, hogy egy adott domain alá érkező összes hibás vagy...

SpamAssassin spam szűrő használata, beállítása

A SpamAssassin egy professzionális spam-szűrő rendszer, amelyet bármely ügyfelünk használhat...

Hogyan állítsam be a levelezőklienst? (Outlook, Thunderbird, Opera, OSX Mail...)

A levelezés csak azután fog működni, ha az e-mail fiókot a cPanel felületen előzőleg már...

Hogyan tudok email címet létrehozni?

  Ahhoz, hogy egy emailcímet létre tudjon hozni, a domain nevet fel kell vennie a kiegészítő...

Levélküldés felfüggesztve: "Domain has exceeded the maximum defers and failures per hour..."

A levélszemét (SPAM) megállítása érdekében rendszerünk folyamatosan monitorozza a kiküldött és...