Változás a .hu domain regisztráció ügymenetében

 
-  2011. június 1-től megszűnik a 14 napos várólista, így június 1-től minden .hu domain a regisztráció elindítását követően 1 napon belül használhatóvá válik.
-  Amennyiben a bejegyzési szándék ellen senki sem lép fel, 8 nap után a domain véglegesen bejegyzésre kerül.
-  A prioritásos igénylési lehetőség megszűnik.
Bövebben a hivatalos oldalon.

Hogyan fizethetek?

Válasz

Cégünk bevezette az elektronikus számlázás rendszerének használatát.

Azok az ügyfeleink, akik használják már az e-szamla.hu rendszerét, bizonyára üdvözlik, hogy még egy számlával kevesebbet kell papír alapon kezelniük.

Akik még nem ismerik ezt a remek és kényelmes szolgáltatást, azoknak röviden bemutatjuk a rendszer használatát.

  • Cégünk, folyamatosan regisztrálja minden ügyfelét az e-számla rendszerbe, a regisztrációval egy időben, egy email értesitést fog kapni, benne a felhasználónevével és jelszavával.

Az első bejelentkezés után a beállítások menüben, érdemes bepipálni az email címmel történő bejelétkezést, és megváltoztatni a jelszavunkat. Miután ezt megtettük, az email címünkkel és megszokott jelszavunkkal is be tudunk jelentkezni.





  • Cégünk általában minden szolgáltatásról egy díjbekérőt állít ki, ami automatikusan felkerül az e-számla rendszerbe, ezzel egy időben, egy email értesítést küld a rendszer, új számla/díjbekérő érkezéséről.  A díjbekérő megtekinthető, illetve letölthető az e számla rendszerbe bejelentkezve, illetve az értesítő levélben található linkre kattintva közvetlenül is megtekinthető.



  •   A díjbekérő ellenértékének beérkezése után, egy időbélyeggel ellátott, hivatalos Áfá-s számla kerül kiállításra, amiről szintén email értesitést küld a rendszer. A számla az e-számla felületről elérhető, és letölthető.

Azon ügyfelek akik a számlát elszámolják, könyvelőjüknek hozzáférést tudnak biztosítani, az e-számla fiókjukhoz, ahonnan a könyvelő az összes, számlát többféle formátumba le tudja tölteni, illetve a leggyakrabban használt könyvelő programokba egy kattintással át tudják menteni a számlákat, ezzel a számlák rögzítése pár percre csökken.



A számlák a törvényileg előírt, határidőig az e-számla rendszerben megőrződnek, azok később is visszakereshetőek.

Cégünk még 2012-ben szándékozik többféle elektronikus fizetési lehetőséget is bevezetni (bankártya, paypal, stb..), ezeket szintén az e-számla felületen lehet majd elérni.

Az www.e-szamla.hu oldalon bővebben olvashatnak a rendszer működéséről.

A rendszerbe csak számlakibocsájtó regisztrálhat új ügyfelet, akinek már van fiókja, az továbbra is abban a fiókban fogadhatja a tőlünk érkezett számlákat is.



Fizetési lehetőségek:

Jelenleg banki befizetéssel, illetve átutalással. Esetleg rózsaszín postai csekken.

Terveink szerint hamarosan bankártyával és PayPal-al is lehet fizetni.

 A fizetés a következő számlaszámra történhet:

Számlavezető bank: Cib Bank

Számlaszám:
10702112 - 47321902 - 51100005

Külföldi számlaszámról:

BIC (SWIFT) kód: CIBHHUHB
IBAN SZÁM: HU50 1070 2112 4732 1902 5110 0005

A megjegyzés mezőbe kérjük mindig tüntesse fel a díjbekérő sorszámát.
(amit a mellékelt kép nyillal jelőlve láthat: 2012P00001)

Azt hogy melyik dijbekérőt kapják attól függ, hogy a dijbekérő a számlázóprogramból került lementésre vagy az e-számla rendszerből, az adatok mindkettőn ugyanazok, csak az elrendezés más.

dijbekero2
















Banki befizetéshez az alábbi űrlapot kell kitölteni a megadott adatokkal. (az űrlap a CIB Bankfiókokban kérhető)
Ez a fizetési mód ingyenes és
gyors a befizetett összeg rögtön megjelenik a számlánkon!


Rózsaszín postai csekk a postán található, befizetésnél a következő adatokat kell feltüntetni:
Figyelem! Ez a fizetési mód nem ingyenes! A posta a befizetett összeg nagyságától függő díjat számol fel kb:200-400 Ft

Ez a fizetési megoldás a leglassabb a befizetett összeg 6-12 nap múlva jelenik meg a számlánkon.
Kérjük ha ezzel a megoldással fizet, a befizetést igazoló szelvény másolatát scanelve küldje el email címünkre.





Kategória